30 november 2009

VAB halva dagen

Idag vart vab halva dagen..
Jon ville inte stödja på sin vänstra fot i morse.
Vill absolut inte använda den över huvudtaget.
Den är lite svullen och lite blå på ett ställe.

Åkte till sjukhuset med honom och de trodde att det var en rejäl stukning.

Han hade stövlar på sig hela eftermiddagen igår... och vi promenerade ganska mycket.
och när jag skulle ta av honom den vänstra stöveln så pep han till och sen haltade han lite lätt.
Så troligtvis stukade han sig när vi var på promenad och genom att han hade stövlarna på sig hela eftermiddagen så stödde de upp foten.
Och när vi sedan tog av den så svällde foten och började göra ont.

Stackars liten vän.. han har fått alvedon och förhoppningsvis får han sova lite.

Jag sitter i allafall på jobbet just nu.. skall jobba till 17:15 och sen skall jag åka hem.
Skall göra julskinka ikväll.. är väldigt sugen på det  :))
Får köpa oss en ny till jul...
Älskar julskinka... det är nästan bara det jag äter på julbordet... givetvis äter det lite andra saker också men det är julskinkan som jag är ute efter.. den bara måste jag ha  *ler*

Pappa var hem till mig en sväng och lagade en väggkontakt och en skarvsladd.. super bra..
Tur att man har en sån super händig pappa som kan komma och hjälpa oss med saker vi inte klarar av själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)