07 november 2009

Lördag

Idag har det varit full rulle hela dagen...
Då är det skönt att kunna vara ute
Något småjobbigt när det regnar ute..
Detta medför ju nämligen att nästintill alla aktiviteter är inomhus.
Vi kom i allafall ut och tog reda på efter hundarna, plockade upp alla leksaker och ställde studsmattan där den skall vara under vintern.
Just nu lyser vintern med sin frånvaro... skönt kan man ju kanske tänka men jag tycker att det är fruktansvärt grått och trist ute just nu.. och luktar unk överallt för det också.. Då är det faktiskt ganska trevligt med några decimeter snö...
Det är ju faktiskt för och nackdelar med allt..

Vad har jag gjort mer då.. plockat undan lite, diskat, tvättat, kikat på tv.. busat.
Tjae en vanlig dag helt enkelt.

Jon fick väl ett antal utbrott och slängde en och annan grej.
Men det var faktiskt rätt så lugnt idag ändå.

Just nu nattar Nicklas barnen och jag sitter här framför datorn.

Känner att jag skulle behövt fotografera lite men känner inte någon inspiration alls.
Hatar när det är grått... när solen lyser så får jag hur många idéer som helst...
Jaja solen kommer väl snart.

1 kommentar:

  1. Tack =) Gillar den riktigt mycket själv faktiskt =))

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)