19 november 2009

Frisering


Jag måste klippa mig.
Det ser ut som jag har ett skatbo på mitt huvud.
Men det är så svårt att hitta en frisyr som jag vill ha.
Har väldigt tunt hår.. typiskt skandinaviskt hår.
Det är dessutom inte allt för många hårstrån..
Jag har därför väldigt svårt att hitta frisyrer jag passar i och dessutom trivs i.
Jag gillar inte att stå 2 timmar framför spegeln och fixa till mig varje morgon utan det skall gå ganska snabbt.
Frisyren skall också gå att variera om/när man vill.
Den får inte vara för lång utan gärna en kortare variant men inte för kort.
Ställer jag för stora krav på mitt stackars hår. eller min frisör kanske.
När jag letar efter frisyrer på nätet finns oftast bara frisyrer för kvinnor med mycket hår eller mindre tunt hår om jag säger så.
Det finns få sidor på nätet där jag kan finna snygga frisyrer för kvinnor med tunt hår.
Snälla hjälp mig att hitta en frisyr som jag kanske skulle kunna passa i.
Har lagt till lite bilder på olika frisyrer som jag skulle kunna tänka mig att ha (på ett ungefär i allafall)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)