27 november 2009

Utvecklingssamtal


Hade utvecklingssamtal igår (precis som jag skrev)

Det började med att samtalet fick flyttas till annan tid.
Jag som hade laddat upp mig och var beredd.
Försökte slappna av.. gick väl sådär kan jag säga.
Fick vänta över  2 timmar innan det var dax.
Jag var beredd...hade skrivit ner lite egna frågor, och tänkt igenom frågorna som vi skulle svara på.

Aldrig roligt att utvecklingsamtal med chefen.. det är väl knappast nån som tycker att det är den roligaste aktiviteten man kan syssla med.
Eller är det det? Kommentera gärna så att jag får reda på det.

Hur som helst så gick vi in på ett av de små kontoren så att vi fick prata ostört.
Eftersom jag var väl förberedd så kändes det inte allt för hemskt när samtalet väl började.

Pratade på lite om min barn, hur jag mår m.m och sen tog vi tag i de sk frågorna.

Det var alltifrån om jag trivdes på TP TEC, om jag hade förtroende för ledningen, min mål - till min hälsa.

Fick även sätta betyg 1-6 på chefen... hur jäkla enkelt är det då... när han sitter bredvid mig.. shit..
Men jag kände.. att det är ju nu jag får säga det jag tycker... ut med skiten bara...

Jag tyckte själv att jag kom med bra kritik dvs kritik som kanske var negativ i den meningen att allt inte vara på plus sidan men att jag förklarade varför och vad jag ville se en ändring på.

Det hela avlöpte super bra.. och känner ett lugn inom mig..
Jag fick ut det jag ville ha sagt ... det är ju nästan så att man måste utbrista i nått... typ hallelujah eller nått...
Nä tror inte det.. heheh..men det känns i allafall bra.. och det är ju det som är huvudsaken.

och by the way det är jag på bilden längst upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)