22 november 2009

ACER TRAVELMATE 8371



Jag har hittat en dator..
Den har allt som jag vill ha och letar efter.
Acer Travelmate 8371.
Detta är verkligen mina drömmars dator.
Travelmate har utformats för att vara den mest effektiva bärbara datorn på marknaden.
Den har ca 8 timmars batteritid och är lätt som en fjäder (visserligen en ganska stor fjäder men ni förstår säkert vad jag menar)
Den är miljösmart, vilket är ett stort plus enligt mig.
Den har 4 gb internminne och 500 gb hårddisk.

Till denna underbara dator skulle jag köpa en Western Digital Elements Desktop 1TB, en Logitech aser mouse VX Nano och en TIMBERLAND POLAR NIGHT MESSENGER BAG BLÅ för att kunna transportera dyrgripen.

Allt detta får jag för en nätt liten summa på 13878 kr som hittat inte sant ?

Om jag har tur så kan jag vinna mina drömmars dator med tillbehör på Dustin Homes bloggtävling
Där kan man nämligen vinna ett presentkort på 15000 kr.
Så håll nu tummarna för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)