11 november 2008

Tisdag



Kom just underfund med att jag måste ha dt skitigast tangentbordet i världshistorien..
Hm vad sjutton gubbar har jag gjort egentligen..
Måste fram med rengörningsgrejjer.. så här kan det ju inte se ut..

Så vad har hänt idag då.. inte så myckt egentligen..
Få se nu om jag kan bocka för nått på att göra listan för idag..

* Jobba Klart

* Hämta medicin till Andreas Klart

* Lämna in Andreas glasögon för justering Nä.. får bli i morgon

* Läst läxan Påbörjat

* Slängt i en tvätt i maskinen Klart

* Plockat undan lite Klart

* Donat med bloggen Klart

* Tagit det lugnt hm varför är det såååå svårt ... hmm så nej det har jag inte...


Imorgon är det en ny dag... händer väl int mycket då eller... vad jag vet i allafall..
Har några filmer att recncera och några böcker likaså.. men orkar inte göra det nu... för nu ska jag faktiskt sätta mig i soffan och vila lite..
Barnen sover och det är tyst och lugnt här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)