16 november 2008

Älgstek


Så nu e denna dag till ändå också.
Körde ner till Järvsö idag.. tänkte träna lite men det var ju så förbenat halt.. gick ju knappt gå..
Vart lite koncentrationsövningar.. hade egentligen tänkt mig inkallning och hopp, men vågade mig inte på det med tankte på halkan.

Sen så lekte jag men barnen ett tag.. tänk att lite is kan vara så roligt :)

Åkte sedan hem och gjorde en fin älgstek.. gott.
Avnjöt den med potatis, sallad och lingonsylt.
Barnen mumsade på friskt de med :) *ler* Så skönt att ha ungar som äter det man lagar.
Så man slipper göra fiskpinnar varje dag :)

Jon var väldigt trött idag.. somnade i fåtöljen framför Playhouse Disney.. De får titta på det framtill klockan 19:00 sedan är det läggdax.. men Jon somnade och är nu inburen till sin säng :) Tar på krafterna att vara ute.
Klockan 19:00 e det sedan dax för Andreas å gå å sova också...
Sen får jag kvällen för mig själv.. Skall plugga lite.. har några sidor till att läsa.. Sen skall jag skicka svaren på frågorna till min kurseledare för att checka att jag fattat detta avsnitt.. Jag kan nämligen inte vara med på kursen denna vecka efter Nickas jobbar kväll och då måste jag ju vara hemma :)
Men det går ju att göra så här också.. dvs skicka svaren till kursledaren via mail :))

Nä nu skall jag kika lite på nätet och sen läggdax för sonen å sen plugga :)

1 kommentar:

  1. Skönt att de somnar vid 19 tiden med, man får ju en hel kväll "för sig själv" =)

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)