12 november 2008

Onsdag

Klockan är typ 05:41... det är kolsvart ute...
Jag sitter här med datorn.
Har nyss tänt i pannan så att det blir varmt och skönt här.
Skulle vilja sova lite längre men har inte tid.. måste fixa fram kläder till barnen och mig.

Fixa frukost att ta med och plocka upp lite..
Märkte att det faktiskt var torrt i barnens sängar idag.. tjohoooo... det börjar att gå åt rätt håll.. såå bra.
Det är något jobbigt att tvätta sängkläder varenda dag.

Snart är det den 22 November och vad händer då..
Jo då skall Nicklas och jag förhoppningsvis till Birsta och handla.. Såååååå trevligt...
Hoppas att jag hittar nått jag vill ha nu då.. men det tror jag väl. Med tanke på att det finns 96 butiker där så borde det finnas nått jag vill ha...

Vad skall göras idag då.

* Jobba

* Lämna in Andreas glasögon

* Läsa läxan

* Laga middag

* Plocka undan

tjae det är väl det som händer idag då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)