06 november 2008

Protein fortsättning

Ringde upp företaget som tillverkat maten..
De var verkligen tacksamma... Fast det var egentligen så att jag bara vill meddela dem det så fick jag ändå matlådor.. som jag skal hämta på måndag.. ok äckelkänslorna har faktiskt lagt sig nu..
så fem matlådor gratis är bra...
Men jag kolla nog efter extra protein innan jag börjar äta heheheh

I morgon bär det av till stockholm... ska jag jobba lite först bara och sen hem efter grejjer och sen åker vi...
Lite nervös är jag eller mycket egentligen...gillar inte att köra på kvällen och framförallt inte långt...
Nu ska vi köra på kvällen och långt och dessutom på e4:an jaja det år gå... får se vad det är för väder... är det regnigt och sliskigt på vägen så har jag svårt å se å då får Nicklas köra men annars kan jag åtminston köra till Gävle i allafall :))
Inne i Stockholm får verkligen Nicklas köra.. jag tänker hålla i mig i nått så att knogarna vitnar.. Hatar när det mycket trafik och mycke filer och sånt skit.. uscha..
Skall åka ut till Nicklas syster.. sova där och sen åka till globen på lördag..


För på lördag så skall vi nämligen på monster jam.. dvs titta på massa monster tuckar som åker utav bara denn.. och låter och hoppar och sånt..
Skall verkligen bli kull.. ftersom detta är en födelsedags present till vår äldsta son som verklign har sett fram emot detta.. han riktigt lyser när han säger att vi skall åka till stockholm å se på monster truckar..

Hoppas nu att vi hittar dit.. som sagt hatar att köra omkring i stockholm.. eller rättaresagt hatar att vara i stockholm överhuvudtaget egentligen.. blir så stressad av alla bilar och filer .. och av allt folk... mn men jag får ju sällskap.. så det skall nog går bra. Kan jag hoppas i allafall..
Lappsjuka helt enkelt.. trivs bäst på en stubbe ute i skogen heheheh det e jag det.
Idag mailade Nicklas till tjej som ville sälja sin hund..
En super fin hund ,... tik på ca 2 år som sökte ett nytt hem.. verkade vara en super bra hund... men tyvärr var den såld...
Men men lika bra var väl det eftersom vi egentligen int skall ha en till hund just nu..
Det får vänta lite till ... kanske om nått år...
Då ska jag ha n till hund och Nicklas skall ha en hund :)
Blir många hundar här då... :) men jag tycker sååå mycket om hundar..
De är så roliga...
Jaja när nu skall jag plugga lite.. läser ju på jägarskolan nu ju.. och det är inte lite man skall lära sig..
Å herrejösses vad har jag gett mig in på...
Men det skall nog gå bra..

1 kommentar:

  1. Anonym10:28 fm

    hoppas er stockholmsvistelse blir underbar! låter som den kommer bli cool iaf =)

    kram

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)