02 november 2008

Söndag

Tjae.. söndag idag..
Önskar att jag kunde skriva att jag haft sovmorgon.. mn tyvärr .. inte idag eller suck...
I morse vaknade barnen vid 5:30 eller nått.. TRÖTT kan jag nog säga att jag var.. som tur e så kan man trycka på tv och gå å lägga sig igen.. men oftast har jag ingen ro att göra det..
Tittade på termometrn i morse.. 10 minus grader... å fy .. inte roligt..
Klockan 9 åkte vi ner till klubben och tränade.. gick riktigt bra faktiskt... behöver träna mer med störning dock.. hon störs väldigt lätt.. såg man verkligen på när jag testade att köra fjärrdirigering med funktionär bakom... oj så okoncentrerad hon blev.
Men jag är nöjd.. fungerade som sagt riktigt bra ...
Lite bilder finns på bilddagboken min.. orkar inte sätta ut några bilder här just nu.. får bli nån annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)