13 november 2008

Drömmar


Ibland drömmer jag nå så underligt så man börjar fundera om det är dax för männen i de vita rockarna.

Som i natt...

Jag drömmer då att jag är en extremt militant vegan..
Som åker runt och förstör slakterier och sånt..
Detta med att förstöra slakterier och sånt svichar förbi i drömmen .. ungefär som en återblick på mitt liv...
Sen börjar drömmen ta en normal fart.
Jag är på någon sorts farm.. det är halvmörkt ute..
Jag smyger tyst tyst tyyyyyysssssst omkring.
Jag är klädd i svart och har målat mig i ansiktet som värsta militären..
Jag är där för att släppa ut alla pälsdjur från sina burar..
Det är alla möjliga djur... tex minkar i högvis..
Det enda problemet är att jag är totalt liiiiivrädd för djur (alltså i drömmen)... så jag vågar knappt gå fram till burarna.
När jag äntligen kommer fram till burarna så tar det ett tag innan jag vågar öppna dem.. jag rycker tillbaka handen flra gånger innan burdörren går upp.. Detta upprpas för varje jäkla bur.
Sen väller alla pälsdjur ram och näsan begraver mig med alla tassar och pälskroppar :)
Jag känner paniken komma och jag bara flyger fram.. och efter mig kommer alla pälsdjur och jagar mig.. det är alla möjliga djur,, minkar, bävrar, hundar och katter :)
och jag springer och springer mn tyx inte komma nån vart.. tittat ner på mina fötter...
Då springer jag på ett sånt tränings redskap.. en maskin som har en matta på sig som man springer på ...typ motionsband eller vad det nu heter..
Djuren närmar sig och jag springer för glatta livet men jag kommer ju som sagt ingen vart.
Då får jag en snilleblixt (inte). Jag vrider upp farten på motionsbandet... kommer jag någonvart då??... nä...
Hadde detta varit film så hade personen som klippt ihop filmn fått sparken...
För nu är jag plötsligt i ett vinterlandsskap och åker snowboard... jag skit duktig...jag hoppar och flyger.. gör volter och snurrar... helt plötsligt så fastnar jag i luften... i något segt... sitter som fastgjuten.. det är kanske 3-4 meter ner till marken och jag kommer ingen vart.
Jag kan inte se vad jag sitter fast i dock... känner bara att det fruktansvärt segt och klibbigt...
Bläääää
sen minns jag inget mer.. drmde säkert vidare men minns det inte...
Underligt...drömmer fruktansvärt mycket nu för tiden... har sånna perioder... hmm kan man vara en drömperiodare hheh..
Jaja vilken svammel det vart idag...
Nu skall jag gå å duscha å klä på mig... ska köra barnen till dagis å mig till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)