21 november 2008

Jägarexamen

Jag som jag skrev tidigare så läser jag jägarskolan /jägarexamen.
Mycket intressant men jobbigt också..
Tid är nått man behöver när man läser detta.. det är nämligen världigt mycket man skall lära sig.
Tid är som många av er vet inte alltför lätt att ha när man har små barn och allt omkring.
Detta resulterar i en lite förhöjd stress... Stress är bra men inte för mycket.
Jag har mig själv att skylla .... jag vill ju jämnt vara bäst...vilket medför att jag tar på mig för mycket.
När det gäller detta så är det nått jag verkligen vill klara av.. Men ibland känns det som jag måste veva igång hjärnan... visst det var ju ganska längesen jag pluggade så hjärnan kanske har blivit lite trög och behöver en startsträcka...
Vet egentligen inte vad jag ville med detta inlägg... skriva av mig antagligen... min oro och stress över att kanske inte klara mig...
Men va fan.. jag ska klara mig, så är det bara...

Denna vecka läser vi om denna lilla filur





Någon som ser vad det är för något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)