14 november 2008

Fredag




Ja då var denna arbetsdag slut också.. och arbtsveckan också för den delen.
Ungarna sover gott och jag e ensam..
Jag sitter och knappar framför datorn..
Andreas målade en sån fin bild idag.. Måste ju bara få visa den..
Det förställer ett troll å visst är det fint.

I morgon bär det av ner till Jarse och klubben..
Vi skall planera inför julfesten som vi skall ha.
Julmat och julklappar å allt sånt.. sååå trevligt ... kan jag ju hoppas att det blir i allafall.
Nicklas jobbar... Han började idag klockan 15 och slutar imorgon klockan 15.. uscha vilka arbetspass...
Nä nu skall jag nog beställa lite kläder på Ellos.. 70 % på vissa plagg nämligen :))
Jag behöver lite kläder...fina kläder och praktiska kläder.. lite av varje..
Brukar hitta rätt så snygga kläder på Ellos... de duger åt mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)