20 november 2008

Småkåt hmm



idag gick man omkring å såg så där lagomt småkåt ut...
Hjärnan var inte riktigt med i morse nämligen
Så jag glömde en rätt så väsentlig grej i morse..
En väldigt väsentlig grej om man ser ut som jag.
Jag glömde att sätta på mig en BH.

Detta resulterade att min något stora byst löpte amok rent ut sagt..
De guppade och hoppade och skrek vi är friiiiiiiiii
Ja det vill säga om de hade kunnat skrika..
Tack å lov så gör de nu inte det utan de nöjde sig med att hoppa och guppa och spreta.
Det var ju nämligen lite kallt i rummet.. det var liksom en rix fm efekt på dem om jag säger så...
Tur att jag hade jacka med mig.. svepte den om mig..så att det inte skulle synas allt för mycket *fniss*
Försökte komma ihåg att inte böjja mig för mycket neråt... så att de skulle få för sig att titta ut..
Ja jag säger ju det.. de lever sitt eget lilla liv... de behöver låsas in.. gärna i något mjukt och färgglatt :))
Men överlag skötte de sig fint... förutom rix fm grejjen då *fniss*
De ska nog få sig en julklapp i år de med heheheh :)

1 kommentar:

hej hej kommentera mera :)