23 november 2008

Shopping

ÅÅ nu orkar jag skriva något om gårdagen.
Wow va kul det va.. men också ganska jobbigt.. ont i fötterna och kroppen i övrigt :)) totalt slut vart man.
Hann bara med ett fåtal butiker.. men de var ju de viktigaste..
En stort minus var ju alla dessa köer... Fick stå typ 40-40 minuter i kö på IKEA.
Fick ta en kölapp och sen gå å prova kläder men ändå se att att det var ca 30 st före mig i kö när jag hade provat klart kläderna på Lindex.
Jobbigt och lite stressigt.. men dagen var en upplevelse och vi fick med oss en massa saker hem.
Vi avslutade med att käka asian food :) gott.

Så vad kom vi hem med då.

*USB minne 2gb
*Färg och svart bläckpatron till skrivaren
*Skrivpapper till skrivaren
*En plattång
*En lady-shaver
*Förhöja hylla med glas (en träkonstruktion med stor glas-skopor (typ) som
man sätter under köksskåpen
*Luns skrivtavla
*Fantast kökstermometer
*Duktig matlagningsset
*Duktig köksredskap
*En metallkonstruktion med metallkorgar att ha inne på toaletten
*5 st plastlådor med lock till Andreas och Jons rum.
*2 julklappar till en som läser denna blogg *Fniss*
* 5 julklappar var till Andreas och Jon
* En plasttillbringare med en étt plasrör i mitten som man lägger i frysen så att det blir is
* Två kolsyrepatroner till Soda streamern
* En tunika till mig
*10 par kalsonger till Andreas
* En massa kalsonger till Andreas och Jon
* Täckbyxor till Andreas
* Massa shampoo av olika slag
* Strumpor till mig
* Strumpor till Nicklas
* Underkläder
* Byxor till Nicklas
* Jacka till Nicklas
* Stor väska till Nicklas
* Ryggkliare :)
* Magneter till luns skrivtavla
* Diverse småkrafs från IKEA och ÖB
* åsså köpte jag mig en KAMERA tjohoooo
Batterier är på laddning nu... ska vänta till i kväll .. sen skall här kikas heheheh
åååååå den e så fin... en Nikon D80

3 kommentarer:

  1. Ser fram emot en massa fina foton här på bloggen sen =) Ni fick med er en hel del skoj hem! Du får fota när allt kommit på plats! =))

    SvaraRadera
  2. Snöstjärna: japp vi fick ju det... japp ska fotas en massa.. bara jag fattar mig på denna kamera... hehehe.. herrejösses va med fineser och knappar heheheh

    SvaraRadera
  3. Anonym8:18 fm

    Kul med ny kamera! Jag funderar fortfarande jag...

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)