02 november 2008

Dagens outfit

Det e ju så himlans populärt med att sätta ut dagens klädsel.. en sk dagens outfit..
och jag vill ju inte vara sämre jag *skratt*
Jag e ju sååå uppdaterad när det gäller mode.. och fruktansvärt intresserad av det..
Så här kommer min outfit.. kopiera gärna... visst e den super cool :) *ler*

* Underkläder från Ellos (tag 2 betala för 1)
* Mosgrön tshirt från Ellos 29 kr
*Stickad tunika från Ellos 149 kr
*Kofta, gåva från väninna när hon rensade sin garderob
*Långkalsingar från Albert och Herbert 50 kr (2 pack)
*Vita tubsockor från dollarstore 30 kr (5 pack)
*grå stickade sockor efter mormor
* Svarta byxor köpta på Ellos av min farmor.
Hittade dem i hennes garderob när jag städade ur hennes lägenhet.
*Grå kamo vinter skor med högt skaft.
köpt på 70% rea på lokal butik i ljusdal.

lägg till otroligt elektriskt hår som står åt alla håll och kanter

Jävligt sexigt inte sant !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)