30 mars 2010

Tisdag

Tisdag idag..
Äntligen har jag betalat räkningarna... pengarna räckte även denna gång.

Hade ont i magen idag.. inte skönt...
Var aldrig orolig att det skulle vara något farligt... men det var obehagligt ändå.
Knaprade i mig lite värkisar...efter en stund blev det bättre.

Andreas fick vara hemma idag.. han hostar...
Jon fick dock åka till dagis.. blir lugnare så... jag behöver lite lugn och ro..

Glömde bort att äta klockan 12.. skit... svårt att hålla reda på tiderna när man skall äta.. framförallt när jag inte är hungrig.

Käkade keso idag med mixad kalkonkött... såååå gott... redan less på soppa...
Smakade även lite makrill i tomatsås.. även det var himmelskt..

Har fortfarande lite småonti agen så jag skall nog ta lite värisar igen.. vila lite i soffan och sen är det dax att sova.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)