25 mars 2010

Fy fan för sprutor

Hej pà er. Sitter här och är ledsen. Pvkn funkar inte pà mig. Droppet slutar fungera sà de fàr sticka mig igen och igen och igen. Jag ser ut som en knarkare. Jag är livrädd för dessa hemskheter. Det gör inte saken lättare. ju mer rädd jag blir ju svàrare blir det att hitta en àder som vill sammarbeta.
Jag skall dessutom tänka pà att andas lugnt annars gör det ont i magen och i axeln. Annars är det jättetrevlig personal här. Och mina medpatienter e hur trevliga som helst.

1 kommentar:

  1. Detta fixar du Åsa!! Jag vet hur jobbigt det är med sprutor å bli stucken å så =( Men kämpa på .. tänk på i sommar, då vi sitter å njuter av solen å grillar å har det underbart! Eller när vi ska åka ner till Göteborg i vinter å shoppa å ha skoj!! *peppa peppa* Kämpa på vännen! KRAM

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)