01 mars 2010

FOOOOOOD


Skall om några dagar (typ om en vecka) börja äta flytdiet. (dietpulver)
Inget jag direkt ser fram emot.
Men jag får helt enkelt stå ut.
Går säkert bra när man väl kommit in i det.
Sen ska jag i alla fall äta det i 14 dagar.

Försöker äta maträtter som jag älskar nu den sista veckan.
Givetvis inget "rå smoskande",  vill ju inte gå upp en massa kilon.
Men jag njuter verkligen av maten.
Käkade nachos i fredags, lax med romsås igår.
Någongång till veckan blir det kanske räkfrossa.


(fotot på räkorna hittat på google och lånat från
http://www.informo.se/rakor/)

2 kommentarer:

  1. Marre5:44 em

    Det kommer att gå jättebra även om det kanske inte är det roligaste du kan stoppa i dig. :o) Tänk på att du kommer även kunna äta dina favvisar sen med... om än i mindre mängd *ler* Kämpa på, när du är klar så är ju hela gänget opererade har du tänkt på det? :o) Så skoj eftersom jag var lite försökskanin och gick först!

    SvaraRadera
  2. marre: japp mycke skoj att hela gänget är opererade när jag har blivit det... jo jag e medveten om att jag även kan äta min favoriter efter operationen.. men det är mest en grej eftersom jag skall äta flyt diet ett tag nu...

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)