22 mars 2010

Dag 14

Idag är det den 14:e dagen på min flyt period..
Man behöver visserligen bara ha 14 dagar flyt men jag har 15..
Började nämligen en dag före.
Vägde mig idag och jag har nu gått ner nästan 10 kg från den 9 mars.
Helt otroligt.
Så glad över det... ja menar nästan 10 kg borta i ett nafs.. roligt
Är fortfarande inte bekväm i att säga hur mycket jag väger.. men det kommer väl.
Håller mig till att säga att jag väger alldeles för mycket.

Imorgon åker jag ner till Stockholm.
Är lite små nervös.. men inte så mycket som jag trodde att jag skulle vara.
Kanske det kommer i morgon.

Jobbar idag... till 17:15.. sen ska jag hem och packa väskan, jag skall ha med mig ner.
Fixade lite musik till min Ipod Shuffle igår.. måste nog fixa lite till.. Den blev inte full..
Skall även ladda min mobil och sedan packa ner laddaren i väskan.

Måste även kontrollera att tågbiljetten och sjukhuspappren ligger i väskan... får inte glömma det.

Har precis druckit den första drinken för idag... hallonsmak.
Nu är det bara 7 kvar (3 i dag och 4 i morgon)

1 kommentar:

hej hej kommentera mera :)