15 mars 2010

Dag 7


Dag 7.. en vecka har gått..
Jag har inte vägt mig men förlovningsringen och vigselringen sitter lite mer löst.
Mina byxor känns mycket rymligare.
Ganska häftigt ...ja menar det har ju ändå gått enbart 1 vecka.
Jag har varit duktig och druckit min modifast varenda dag.
I helgen var det jobbigt......vet inte hur många gånger jag har öppnat kylskåpet...
Mycket lättare att vara på jobbet...

En liten underlig sak hände igår.
N gjorde mat (köttbullar och makaroner) och jag klarade inte av att vara i samma rum.. dvs i köket.
Mådde illa av doften... fast det inte alls var något oangenäm doft alls..
Klarade absolut inte av den... bläää.
Satte mig i vardagsrummet istället.

Undrar varför det blev så.

1 kommentar:

  1. Så blev jag med efter ett tag, jag tror kroppen gör sig redo för vad som komma ska. Du är redo nu att göra operationen, å ja efteråt smakar ju inte allt lika bra heller.

    Nu är det inte länge kvar! Härligt!!

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)