10 mars 2010

Modifast

Har nu smakat alla smaker jag har hemma. (finns två till , potatis/purjolök och sparris)
De jag har hemma är Vanilj, choklad, hallon och banan.


Måste säga att modifast gjorde mig förvånad.
Brukar inte direkt gilla smaken av pulverdiet drycker.. men Modifast är faktiskt helt ok.

Vaniljen är otroligt söt...smakar ungefär som smält vaniljglass

Chokladen smakar ungefär som de chokladpulver som man blandar med varmt vatten...
sådant chokladpulver som finns i kaffe / chokladautomaterna på vissa arbetsplatser.

Hallon smakar som utblandad yoghurt.. drickyoghurt ungefär..bara lite mer pulveraktig :)

Banan som helt klart är min favorit (innehar 1:a platsen tillsammans med choklad) smakar som milda skumbananer.

Sista platsen innehas av vaniljen...är lite väl söt tycker jag...men själva vaniljsmaken är helt ok.. tyvärr är den som sagt lite väl söt för mig..men den går att dricka..

Första dagen är till ända och jag har tagit den första shaken dag nummer 2.
Igår var det riktigt jobbigt... hungrig som tusan och totalt orkeslös.
Känns faktiskt lite bättre idag än det gjorde igår...

Har kroppen verkligen vant sig så här snabbt.

En till sak som jag är lite fundersam över är varför jag rapar så förbaskat mycket när jag har druckit dessa shakes.
Någon som har varit med om det när ni druckit dietpulver shakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)