28 mars 2010

Hemma

Kom hem i fredags.. men har inte orkat skriva något här..
Jag mår rätt så bra... känns som jag äter hela tiden...
Det är jobbigt att äta... är ständigt övermätt..
Är inget som är speciellt gott.
Köpte lite Kelda soppor igår...som faktiskt är helt ok..

Vägde mig i morse och har gått ner 2 kg sedan i fredags.
Helt otroligt.

Nu skall jag inte väga mig på några dagar..
Har inte riktigt bestämt mig när jag skall ha min vägningsdag.. kanske på måndagar hmm.. får väl se..

Knaprar värkisar och diverse andra tabletter... magen blir full av dem.. orkar inte äta något mer... får tvinga i mig..

Tex ska jag äta 2 dl yoghurt/fil på morgonen.. men jag är proppmätt efter 5 tsk...
men det blir väl bättre antar jag..
Längtar tills jag får äta vanlig mat... tugga mat.... för att få tugga på något längtar jag efter..

En macka med kokt ägg och kaviar... gud så gott..

Käkade dock ett kokt ägg när jag kom i fredags...
Hade varma koppen hemma.. men jag fick inte i mig det.. varså fruktansvärt äckligt...
kokade ett ägg och mosade det tillsammans med lite flingsalt... himmelskt gott... men lite svårt för min mage.. fick liiiiiite ont.. men det gick över efter ett tag.

Något som jag måste berätta är att när jag skulle åka hem från Ersta så fick jag med mig två energidrycker för att klara hemfärden som tar några timmar..

Finns i olika smaker och jag tog apelsin och tropiska frukter..

Jag säger bara det... om ni måste dricka sådana energidrycker... ta inte dessa smaker...
Det var de äckligaste jag någonsin smakat på... fick imig lite av den tropiska smaken men jag fick verkligen tvinga mig att spotta ut eländet.. Apelsinsmaken fick jag inte i mig mer än en liiiiten klunk...den smakande äckel.... vart spyfärdig av att bara lukta på den...

Hur som helst... jag mår helt ok...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)