28 mars 2010

Dove VisibleCare



Kom med i en kampanj genom Buzzador.
Denna gång handlade det om Dove VisibleCare

Denna duschcreme skall ge dig förbättrad. lenare och mjukare hud på bara 7 dagar.

Upp till bevis tyckte jag och började först använda den själv.

Det första som slog mig var att den doftar så otroligt underbart... en doft som även stannar kvar under hela dagen.. underbart är ordet.

När det gäller huden så håller den faktiskt det som den lovar.
Min hud känns lenare, smidigare och framförallt är den inte så förbenat torr längre...
Den återfuktar huden helt enkelt.
För en sådan som vars hud är så torr så att blåste det mer så skulle jag pulvriseras och blåsa bort känns Dove VisibleCare som räddaren i nöden..

BUZZADOR

Buzador är ett företag som gör rknadsundersökningar genom att skicka ut varuprover till sina medlemmar som sedan får marknadsföra produkten till vänner. bekanta, släkt, osv.

Man skall sedan skicka in rapporter (blixtrapporter och slutrapport) där man beskriver vad man kommit fram till.

För varje färdig rapport får man poäng och ju fler poäng man har dessto fler kampanjer kommer man med i.

Jag har fått hem halstabletter, testat tjänster på nätet, duschtvål m.m


Vill du bli en buzzador så kan du skicka mig din mailadress till asla1978@hotmail.com så skickar jag dig en "invite"

Kom igen nu...bli medlem..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)