11 mars 2010

Dag 3


Dag 3 har tagit sin början.
Jag har inte tagit frukost shaken ännu.. tänkte vänta lite till..
Dock har jag druckit en mugg te.. earl grey för att vara exakt.. Inge socker, sötningsmedel eller mjölk...bara te.
Lite underligt.. brukar dricka te med lite sötningsmedel eller socker i... men det får jag ju inte göra nu..
Smaken var faktiskt helt ok.
Är inte hungrig just nu.. men det kommer väl snart..

Det är faktiskt värst på kvällen när man kommer hem.. resterande familjemedlemmar skall ju ha vanlig mat..
och det är riktigt jobbigt..
Blir otroligt hungrig och sugen av dofterna.. men än så länge har jag klarat av det.

Skönt är i allafall att alla smaker på modifasten jag provat är drickbara.. dvs ganska goda..
Annars hade det nog varit en pina.

Har alltid gillat att dricka vatten men vattnet på jobbet har någon konstig bismak tycker jag.. åtminstone nu...
Första dagen (shakedagen)var det otroligt jobbigt att dricka vattnet.. och jag skall få i mig 1,5-2 liter vatten per dag utöver vattnet som finns i modifast dryckerna.
Tog med mig citron till jobbet igår...så att jag kan droppa i lite citron i vattnet innan jag dricker det.. gick mycket lättare.

Nu får jag i mig vattnet utan några problem.. förutom att jag får springa på toaletten varje timme eller nått.

Jag är otroligt trött på kvällarna... igår gick och la mig klockan 20:30.
Har sovit hela natten förutom att jag var upp vid 3 tiden.
Vaknade inte ens när Andreas kom in till oss och klättrade upp i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)