08 september 2009

Totalt uttråkad

Hade ett långt samtal innan lunch ungefär runt 12:10.
sedan dess har inte jag haft nått att göra..
Inga mail eller och inget samtal.
Dock hade jag lunch vid 14:15 fram till 15:00.
Har nu suttit här ca 1 timme... utan något att göra.
Vissa människor kanske hurrar av ren lycka när det är så här lugnt men jag blir alldeles nipprig.
Blir galen och totalt rastlös..
Kan absolut inte sitta still.. snurrar några varv på stolen.. trampar runt med fötterna.. spelar finger trumma på bordet,
Skriver blogg, jäspar, snurrar några varv på stolen igen osv.
Kan man dö av för mycket dötid... ja det kan man nog... om man är som jag..
Jag blir stressad av att inte ha något att göra... och stress kan man dö av.
Nu är det väl inte så farligt med stressen just nu.. har lärt mig att slappna av någolunda .. men herrejösses så uttråkad jag är.

1 kommentar:

  1. Du kan väl komma över hit till våran avdelning, lovar att du får fullt upp:)

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)