14 september 2009

Mätt

Har ni någonsin känt den där känslan.. den där hungerkänslan som gör att man nästan kan äta vad som helst.
Den där hungerkänslan som gör att magen vrålar och liksom vrider på sig.
Den där känslan som gör att när man äntligen får tid att äta, äter alldeles för snabbt.
Så snabbt så att man inte känner att man inte borde ha tagit den där sista tuggan.
Den där tuggan som växer i munnen till något som känns gigantiskt (i förhållande till munnen).

Idag vart det så för mig.
Känner mig lite smått spyfärdig..
Dock hade jag ju matlåda med mig och det var inte speciellt mycket i den måste jag nog säga.
Men det var tydligen för mycket för idag... just idag ville inte magen ha den mängden..
Men troligtvis var det för att jag käkade alldeles för snabbt.

jaja en massa svammel från min sida vart det nu men det är liksom inte så mycket att göra här så då avhandlar jag livet små händelser med frenetisk frenesi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)