26 september 2009

Jag blir tokig

Jag får spel snart.
Andreas och Jon är mer vild än tam.
Det är totalt kaos här... jag vill bara sätta mig ner och gråta.
Har inget tålamod just nu... har så "#¤%&/()= ont så jag bara vill ta en kniv och ta bort mitt knä..
Vart för mycket för det efter MH helgen förra helgen och ljusnanleden igår... nu värker det så fruktansvärt så jag bara vill gråta...
Kommer någon åt den vänstra sidan av knät så ser jag stjärnor.
Så förstå att tålamodet inte är det bästa.
Känner en sån oerhörd lust att hänga upp mina barn på en krok på väggen och gå därifrån.
Missförstå mig inte nu.. givetvis gör jag det inte... men jag blir galen snart.
De lyssnar inte ett skit på mig just nu.. de är oerhört osams hela tiden.. de river ut alla sina böcker och slänger dem på golvet. De öser ner leksakerna på överallt, m.m...

BLIR GALEN SNART...

De får banne mig gå å sova tidigt idag så det blir lite lugn och ro.




1 kommentar:

  1. Usch, du skulle behövt karln hemma idag. Tycker du ska åka upp på sjukhuset med knäet på måndag! Det blir inte bättre av att bara vara =( Kram!

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)