16 september 2009

Mode


Igår, dvs tisdag den 15 september, var det biopremiär för Coco - Livet före Chanel.
Många av Sveriges kändisar var då givetvis inbjudna för en titt och givetvis tilltugg.
Jag är en alls intresserad av mode. Men jag tycker ändå det är ganska kul att kika på vad "kändisarna" har på sig på premiärer.
Men jag måste säga att jag förfasar mig för vissa stilar.. vad är det folk har på sig egentligen.
Givetvis så klär sig vissa med stil och elegans och riktigt jäkla snyggt men vissa ser ju helt och hållet anskrämliga ut.. (märk nu väl att jag snackar om kläderna de har på sig)
tex vad i hela fridens namn har Ingela Klemetz-Farago tagit på sig.. och hur har och fixat håret. Herre jösses..
Ser ut som hon har en sopsäck på sig .. en sån där sopsäck som kostar lite mer och är av lite mer tåligare plast.. en sopsäck som inte går sönder i första taget.
Till det har hon nått som ser ut som haremsbyxor som enligt mig ser ut som om innehavaren har gjort nummer 2 så att säga.
Hon har dessutom slagit på stort och satt på sig illrosa (ser det ut som) strumpor/strumpbyxor.
Ja nog sticker hon ut allt..

Men det är ju det som kallas mode.
Jag tycker personligen att det är skitfult (än en gång är det min åsikt om kläderna inte om människan)

Här hittar ni fler kändisstilar

http://www.stureplan.se/articles/10001/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)