27 september 2009

God morgon

God morgon.

Ny dag och nya möjligheter.
Fortsatt smärtsamt knä men jag vägrar låta det hindra mig från att leva.
Det är jobbigt att hela tiden tänka på hur jag skall vinkla knät för att smärta skall vara uthärdig men så är det.
Ingen idé att älta utan det är bara att fortsätta framåt. tänka positivt.

Så vad händer idag då..

Nicklas är och jobbar... Barnen sitter och ritar...
Jag har fått dem att plocka upp böckerna och leksakerna sen gårdagens kaos.
Disken är diskad. Borde ta en dans med dammsugaren men får se.
Tvättmaskinen är i fullgång, frukosten är uppäten..

Kanske jag och barnen tar kameran med oss och far till skog...har en liten picknick..
Hälsar på någon, åker ner till klubben, vad et jag... dagen är helt öppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)