28 september 2009

Fotvärmare


Min man har fruktansvärt kalla fötter.
Framför allt när han har suttit vid datorn en stund.
Att komma i kontakt med dem kan ibland blir förenat med livsfara (total förfrysning) och kommer i kontakt med dem gör man ju.
Jag är en ganska varmblodig människa som har en normaltemp på över 37 grader.
När någon med mycket kalla kroppsdelar t.ex. fötter kommer i kontakt med mig så känns det kan jag meddela.

Nu har jag hittat en perfekt present till alla kallfotingar.
En "fotvärmare" som kopplas till en av USB portarna på datorn.
PERFEKT :)
Finns t.o.m en jul variant *fniss*

Julvarianten hittar du här:
http://www.gadget4all.com/prod_detail.php?prod_id=01078&dept_id=003&cat_id=016

Tassvarianten hittar du här: http://www.gadget4all.com/prod_detail.php?prod_id=01079&dept_id=003&cat_id=016

1 kommentar:

  1. Eva-Britt o Mocca8:29 fm

    Tack för grattis - sån't värmer!!
    Trodde nog att det bara var Vickulas-släkten som gluttade i vår blogg...
    Surmomma - näe men en mamma med sunt förnuft o vett att säga ifrån, sånt behöver alla barn ibland ;-)
    Å sån där fotvärmare skulle nog jag behöva också, tussar runt i tjocksockar härhemma t o m på sommaren ibland.

    Ha det gott, jag kanske skriver nån mer rad nån gång...

    Hälsarn Eva-Britt

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)