28 september 2009

Stressig morgon

Av någon outgrundlig anledning var det otroligt stressigt i morse.
Glömde t.o.m. Andreas glasögon hemma.
Dessutom var det väldigt överbefolkat o hallen på förskolan.. trångt .. hatar när det är trångt.
Fler som kommer sista minuter :)
Sen när Andreas var avlämnad och klar så hade jag hur mycket tid som helst...
Åkte till dagis med Jon som stolt visade upp sin fina nya spindelmannen tröja för alla fröknar :)
Pussades och kramades minst 3 gånger och sen hade jag all tid i världen.
Åkte till jobbet.. snackade runt lite... och nu sitter jag här och jobbar.
Är lite hungrig men har lunch kl: 14:15.. å det e ju en stund dit hmmm

Ringer på ganska mycket... men det e ju måndag så det är inget ovanligt.
Förhatlig 18 vecka är det denna vecka.. I DONT LIKE IT.

Skall ringa till läkaren idag... men gruvar mig.. hatar läkare och sjukhus.
Mitt knä blir aldrig bra..så det är ett måste skulle jag kunna tro att prata med en läkare och försöka fixa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)