15 september 2009

Ont i huvudet

Jag har ont i huvudet.
Det får jag när jag e trött.. å trött är jag just nu..
Så trött så att jag skulle behöva tändstickor för att hålla upp ögonen.
Har inte sovit så bra i natt... och jag behöver sova bra på nätterna för att känna mig som en människa.
Vet inte hur det är med er när det gäller sömnen men för mig så är det viktigt med sömn... ju mörkare det är desto mer sömn behöver jag.
Så på vintern behöver jag mycket sömn... jag går för det mesta runt i dvalliknande tillstånd då...
På hösten (som det är nu) så behöver jag mer sömn än på sommaren men är det fint väder så är det inte lika illa som på vintern.
En massa svammel som vanligt men så är det...

Just nu skulle jag vilja vara ute och fotografera..
När det är fint väder på hösten så är det så förödande vackert ute.
Då vill inte jag sitta här inne på jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)