25 september 2009

Sista inlägget för idag

Skall snart gå å sova...
Köpt nya täcken.. underbart sköna.
Nytvättade sängkläder och nya täcken, kommer att sova som en gudinna i natt..
Enda smolken i bägaren är ju mitt förbannade knä.
Blir aldrig bra.. snarare sämre.. skulle nog ha opererat det.. men det får vänta.. ingen idé att göra det när jag ser ut som jag gör...men förhoppningsvis ändras det:)

Håller på att ladda upp lite foton till bilddagboken just nu..

Imorgon skall jag och Nina åka till Järvsö på bytardag på folkan.
Trevligt...tycker det e super bra att man kan hitta snygga och bra kläder för nästan ingenting.
Perfekt när man behöver nya kläder till sina små :)

Sen måste jag hem igen..Nicklas skall iväg och skjuta och sen jobba.
Barnen och jag kanske åker ner till Järvsö igen.. det är tävlingar på klubben i helgen.. kanske kikar förbi en sväng... beror nog på orken och vädret :)
Nä nu måste jag ta och sova.

God Natt från mig. Dröm söta drömmar

1 kommentar:

  1. sv; tack så jättemycket !
    händer i helgen då ? :D <3

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)