31 januari 2009

Kreativ

Nog för att man skall uppmuntra barnen att ta för sig.. att vara kreativ..
Jag försöker göra det... uppmuntra deras sökande efter sig själv..
Men jag vill inte ha detta resultat..



Denna otroligt fina väggmålning har vi nu i vårt vardagsrum..
Säg mig en sak..
Varför går det alltid så snabbt att göra satyg och mindre snabbt att klä på sig på morron när man har bråttom till jobb och dagis och sånt.... den frågan vill jag ställa till mina barn..
De lyckades att rita med samma penna över hela tv också... som tur var gick det att torka bort det.
Gulliga söta barn....nån som vill ha en.. säljes billigt på blocket... suck

2 kommentarer:

  1. Anonym8:59 em

    Men har ni oxå en väggmålning... :) Det har vi med, Jonathan fixa till det i onsdags... suck.

    SvaraRadera
  2. Anonym7:30 em

    ååh tragiskt :((
    Har haft turen att slippa väggmålningar faktiskt.
    Dom är för söta dom små liven :/

    Men min sambos dotter är en riktig vilde och henne får man passa VARJE sekund om man inte ska ha väggmålningar och rubbet :S
    Ovant för mig, Linis var aldrig sån.

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)