23 januari 2009

Hat

Har nyss läst aftonbladet på nätet.
Sitter här alldeles rödgråten.. kinderna är randiga av tårar.
Hjärtat pumpar på i vanvettesfart.. tankar far omkring..
Hatet väller upp.. visst hat är ett starkt ord.. men just nu är det det jag känner.

Hur kan någon ge sig på små barn.. hugga ner dem bara..
kan se det framför mig.. små vackra snälla försvarslösa barn som leker och har roligt.
Barn som knappt börjat sitt liv..
Plötsligt kommer det en man.. eller i detta fall ett monster i en 20 årings skepnad..
Som plötsligt anfaller dem och hugger alla han kan komma åt.
Vuxna som maktlös försöker skydda barnen och få bort detta monster...
En kvinna som försöker fly med två barn huggs ner..
3 små barn och en vuxen mister livet.. bara för att en jävel kände för det.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4246519.ab

Blir så arg.. blir så fruktansvärt arg så jag nästan blir rädd för mig själv.
Känner hatet flyta omkring i mina ådror... måste gå in till mina sovande söner och stryka dem över deras kinder... tårarna börjar att rinna igen... skulle inte stå ut om det hände dem något...

Om en hund är aggresiv och inte kan anpassa sig i samhället så får den antingen inte komma ut bland folk eller så avlivas den..
Varför inte göra samma sak med dessa förbannade monster..
Nä si det kan man inte göra sörrö.. för det är inte mänskligt... nähä du.. så det är mänskligt att gå in på ett dagis och ihjäl små barn...Vad har de gjort för ont.. inget alls..
Samma dag som Anna Lindh knivmördades så högg en psykiskt sjuk man ihjäl en 5 åring på ett dagis.. (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4251861.ab)samma sak som alltid var orsaken.. han var frisläppt dvs permission...å de stackarna måste ju få känna att de är människor och får komma ut i samhället.
NEJ NEJ NEJ NEJ säger jag.. de har förbrukat sin rätt att någonsin komma ut ensam.
Ut får de komma.. men inte ensam.. de skall ledas i koppel om det är så förbannat svårt för vårdarna att hålla reda på dem.
Samma sak gäller de som inte betraktas som psykiskt sjuka men ändå är inblandade i våldbrott.. va fan ska de ut å göra... har man en gång gjort det.. då kommer man att göra det en gång till..
Var så säker.. DE SKA INTE FÅ KOMMA UT .. åtminstone inte själva.

Jag lider med dagispersonalen. barnen och föräldrarna där i belgien.. så fruktansvärt.. jag lider med Englas föräldrar , jag lider med 5 åringens nära och kära... jag lider med alla som nångång råkat ut för denna ondska...
Låt detta få ett slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)