20 januari 2009

Jobb och bus

Idag har jag jobbat.. tungt ... var inte alls motiverad.
Tiden kröp fram.
Jobbiga kunder, tråki´gt helt enkelt.
Snön vräker ner och har så gjort hela dagen. Tung blöt snö. som lägger sig som en stoppkloss på bilarna.. blä.
Handlade efter jobbet. fick gå baklänges ut till bilen för kundvagnen fastnade i denna jäkla blötsnö.
Har jag sagt nångång att jag inte gillar vintern... jag kan "säga" det igen JAG TYCKER INTE OM VINTERN.

Gode gud i himelen låt det bli sommar snart.. låt oss komma ut ur detta eviga mörker.

AMEN osv....

Less less less less less less less less less less..

Nicklas och barnen hade desto roligare idag.. de var i Hudik på buspalatset och härjade.. härligt.. somnade som en stock när de väl kom i säng idag.
Strax efter 20:00... i vanliga fall går de å lägger sig vid 19:00 men de fick vara vakna liiite längre idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)