15 januari 2009

Liten blir stor

Idag e jag sååå sentimental så att det nästan e sjukt.
Var på "studiebesök" på Stenhamre skolan.. Andreas skall ju börja förskolan i höst.. herre jösses va tiden går fort.


Träffade på en hel massa kända människor.. många som har 03:or i min bekantskapskrets.
Bla träffade jag på en mamma som jag träffade första gången på föräldragruppen, när jag var gravid med Andreas.. Där satt vi på våra stolar men magarna i vädret och synade varandra *ler* och nu ska våra barn börja skolan.. *fniss*
Ja tiden går fort.
Men det kändes bra... fina lokaler och bra fröknar verkar det som.
Deras upplägg verkar vara bra.. mycke uppmuntran och individanpassat..
Passar ju alldeles utmärkt.
Andreas kommer ju att gå på fritids där också så det blir inte sån stor skillnad mot för "idag" på dagis.
Kommer att gå där från morron till eftermiddag/kväll när jag eller Nicklas slutar på jobbet.
Förskolan och fritids är nämligen på samma ställe.. super bra tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)