31 januari 2009

UTMANAD

Har fått en utmaning från Angela

4 av mina favoritprogram på tv:

1. Riskförlossningar (tv4 fakta)
2. Sjukhuset
3. Brottskod: Försvunnen
4. Förlossningskliniken (tv4 fakta)


4 saker som jag gjorde igår:

1. Jobbade
2. Deppade över vintern
3. Lagade mat
4. Fotograferade

4 saker som jag längtar till:

1. SOMMAREN
2. SEMESTERN
3. VÄRMEN
4. LJUSET (lååååååååånga ljusa och ljumma sommarnätter)

4 Favorit restauranger:

1. Michels (kanon på lunchen)
2. Albertina Fiskrestaurang i Skärså
3. Carlos i Arbrå (italiensk)
4. GK i Ljusdal

4 Saker på min önskelista:

1. Macro objektiv till kameran
2. Fint väder
3. Få komma å operera mina handleder så att de börjar fungera igen
4. Att det blir sommar snart.. så less på vintern och detta mörker

4 personer som jag utmanar:

1. Nicklas
2. Alla som jag känner :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)