17 januari 2009

Tidig morgon

Det är lördag.. hade tänk mig en lugn och skön morgon i sängen.... lääängen...
Fick jag det nä.
Andreas skulle ha frukost... exakt klockan 5.. det var super bråttom.. han var såååååå hungrig...
Gav han frukost och gick å la mig själv... då skulle Mynja ut.. bara att kliva upp igen.
Lägger mig igen.. då vaknar Jon.. kommer fram till att det inte är nån större idé att försöka ligga kvar i sängen..
Nu har vi alla ätit frukost.
Barnen tittar på barnprogram, jag sitter med datorn och Nicklas har gått å lagt sig igen.

Vad ska vi hitta på idag då.. ingen aning... Det skulle ju faktiskt gå att vara ute idag.. inte så kallt så jag befarade att det skulle bli.
Dock kanske det blåser ute...
Kanske vi åker å badar.. det tycker både barnen och vi vuxna är trevligt.
Skulle dock behöva lite nya badkläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)