04 januari 2009

Sjuk

I natt vaknade jag av att Nicklas slänger sig upp.. och Jon grinar.
Jon hade under natten smugit upp till oss och lagt sig och efter nånm timma spytt ner hela nicklas och vår säng.. MAGSJUKA
Kastar mig upp och tar med Jon till toaletten där han spyr lite till.. stackarn e alldeles lessen och grinar och gnäller om vart annat emellan kräckningarna.
Får av honom blöjan och tröjan och leder in honom i duschen.
Duschar av.. spyr nästan själv.. klarar av mycket lukter men kräks är det äckligaste jag vet .. denna söt sura doft som sprider sig som en löpeld genom alla rum i huset.. blä säger jag..
Sen är det bara att vara vaken..
Kan säga att jag inte har sovit speciellt mycket denna natt..

Hej från sjukstugan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)