01 februari 2009

Kamera lek

Dagen började som vanligt att jag inte fick sova så länge som jag ville...
Andreas skulle upp...å sen kom Jon efter.. så det vara bara att kliva upp.
Trött som bara den...men upp kom jag.

Började att göra mig iordning utan att reflektera över temperaturen uta... hade planerat att åka till Kajvall å åka pulka å grilla korv... helt enkelt en mysig familjedag ...
När jag skulle försöka fixa till barnen så säger Nicklas.. ska vi verkligen åka till Kajvall idag... det är kallt..
- Hur kallt e det då... undrar jag..
- sisådär 18 minus... svarade Nicklas...

Jag kan ju säga så här.. jag ändrade mig ganska snabbt... ingen Kajvall idag inte..
Men inne kunde vi ju inte vara.. jag blir såååå rastlös och ungarna kommer att riva huset.

Gick ut en sväng..grannungarna hade byggt en snöborg som Andreas och Jon fick roligt i.. en massa tunnlar och torn å allt vad det nu är i och på en snöborg.
Gick även en liten promenad.. men inte så lång... Jon klagade över att han frös...fast att han hade bra med kläder på sig... men visst.. det bet ju i kinderna.

Åkte en sväng på Ljusdal.. å sen till Tallåsen.. Körde lite innebandy och lite lek..
Testfotade lite i hallen..
Blir väldigt olika resultat beroende på hur man fokuserar måste jag nog säga.



kom hem.. käkade en lätt lunch... plockade upp....slängde i en tvätt..
Ja ni vet.. det gamla vanliga.

Vid 18 tiden åkte jag ner i Järvsö... körde naturligvis för långt...ser helt annorlunda ut när det är mörkt... visst det var väl kanske ett år sen jag var hos L och C.. men ändå... jaja hittade fram tillslut... så jäkla fint hus.. så vackert...
Gosade lite med deras vovvar, pratade. skrattade och suktade lite :)

Hemma nu... ska strax göra kudden sällskap... Nicklas tittar på sport..så någon tv för min del lär det ju inte bli... i kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)