28 februari 2009

Styrelsemiddag



Igår kväll var jag på styrelsemiddag... sååå gott..

Käkade en Bonfilé Krassato
Vilket är en bit av den finaste oxfilén som marineras med rödvin och vitlök, serveras med vitlökssmör på spegel av rödvinssås och klyftpotatis.

Till det drack jag päroncider... hade jag tyckt om vin hade det nog passat jäkligt bra med ett glas vin till detta.. men att dricka vin är inte min melodi.. dock är det gott i maten.

Till dessert vart det bananasplit... dock vart jag lite besviken på denna lilla rätt...
Det var alldeles för lite choklad... dvs obefintlig choklad typ... men annars var den god..

Men som alltid så var det ju mycket godare med huvudrätten.. dvs köttet... som för övrigt var perfekt stekt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)