27 februari 2009

Utmaning


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Det nya arbetet var faktiskt en livräddare.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En flaska med Pepsi max


3. Vad såg du senast på TV?
manny och verktygen när jag klädde på barnen i morse

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
11:50


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mummel och skratt

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
körde barnen till dagis och gick sedan in till jobbet.


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Jag jobbade så jag tittade väl på nån arbetsuppgift

8. Vad har du på dig?
Jeans, grå tunika, svart luvtröja, skor, strumpor, underkläder


9. Drömde du något inatt?
Jag drömmer alltid .. otroligt konstigt drömmar.. får inte plats att skriva här... blir sååå mycket.

10. När skrattade du senast?
Nyss, det e fredag å jag har roligt arbetskamrater

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Företagsnamnet, monitorer.


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
gör jag jämnt  :)


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tidsfördriv


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
nån b film på tv eller nått...


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Fixa till huset, ny bil, en massa kläder, resa med familj och vänner.


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag e inte direkt en hemlighetsfull person hmm


17. Tycker du om att dansa?
tja  själv så där typ hemma när ingen ser heheh

18. George Bush?
borta med vinden


19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?
Mina 2 söner heter Wayne Erik ANDREAS och JON Heike Christan Mike och skulle jag få en flicka så skulle hon heta Anna Saga IRMELINE


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?



22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Äntligen ..måste man vänta på dig hur länge som helst


23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)