15 februari 2009

Helgen e slut

Jaha då var denna helg slut..
I morgon börjar allvaret igen... jobb... 18 vecka suck..
Men snart så är det sommar å låååång ledigt... fy fan va det ska bli skönt.
Känner att jag behöver det... för att ladda batterierna...
Hoppas att det lika bra som jag hoppas nu då :)

Vi ska ingenstans egentligen.. utan bara det här med att få vara ledig länge... längtas :)
Ett stort plus är det här med barnen.. då slipper de vara på ett annat dagis under sommaren.. som de annars måste... och Jon tycker absolut inte om det... hqan håller på att grina ihjäl sig när man lämnar av honom.. .och det gör så ont i mamma hjärtat då :(

Men i år skall han få slippa det.. iår skall han få vara hemma med sin mamma och pappa... hela sommaren.. eller rättaresagt 2 månader...
Denna sommar skall vi ju även skola in Andreas på skolan :)
Eller höst kanske det är då.. nä jag säger sommar jag.. det är ju ändå augusti... å då e det sommar för mig.
Oj då nu vart det svammel igen..
Nä nu är det läggdax... sova så sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)