04 juni 2010

Vikt uppdatering


Vägde mig idag..
Trodde inte att jag skulle ha gått ner så mycket..
Det var ju ändå inte så längesen jag vägde mig.
Döm om min förvåning och lycka när jag fick se siffrorna på vågens display.
Jag har gått ner ytterligare 1,7 kg....sen i måndags.
Herrejösses
Så lycklig...men även lite fundersam.
Visst jag har mycket att ta av så än är det ingen fara... men tänk om det inte stoppar..
Men det är ju klart att det gör det... och det är ju inte direkt så att jag går ner 1,7 kg varje vecka.
Det liksom bara flyter på just nu..

Jag har dessutom börjat känna någon form av hunger ibland.
Inte så att jag är vrålhungrig utan det är mer ett liiiitet sug i magen.

Har verkligen tänkt på att få i mig mycket protein men är fortfarande lite dålig på att få i mig mejeriprodukter.
Borde dricka mer mjölk eller yoghurt... men det tar emot..
Tycker oftast att mjölken / yoghurten är för söt eller att yoghurten är för krämig och liksom fastnar i munnen

Jag har även lite svårt med maten på helgerna.
Är oftast igång från morgon till kväll då och då glöms maten bort...
Ska äta 7 gånger per dag och kl. 10, 14 och 16 målet glöms oftast bort.
Ibland glömmer jag även bort att äta lunch vid 12...
Frukosten vid 7-8 slinker i och även middagen och kvällsmålet vid 18 och 20.

Måste nog börja med Skalman klockan igen.. dvs matklocka.

Förresten.. det kanske jag skall skriva också... jag har nu gått ner 38 kg sedan 9 mars 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)