01 juni 2010

Mörkt

Idag är det mörkt.
Kaos aktigt.
Strul och allmänt blähää

Gillar inte sådant...men får ta det som det är.
Gilla läget helt enkelt.

Nina skriver i sin blogg (
www.snostjarna.blogg.se): BOLLEN ÄR SATT I RULLNING... ÅT FEL HÅLL...
Kan bara hålla med..

Känner mig otroligt negativ idag... men ska släppa detta nu... bli mitt vanliga glada jag.

Tänk positivt..POSITIVT POSITIVT POSITIVT


* Jag  känner mig inte  lika jäst idag som igår... bra det.
* Solen skiner.. det är varmt.
* Dagarna går sin gilla gång och snart är det semester
* Jag och mina nära och kära är friska
* Jag har gått ner över 36 kg
*Jag får sluta 1 timme tidigare idag
* Jag skall på viltspår med Zilva idag... första gången på väldigt länge som jag skall vara med på en hund tävling/test. KUL

* Mynja mår bra och är frisk och kry...glad att jag bestämde mig för att vänta lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)