14 juni 2010

Måndag

Måndag idag.
Strul som alltid men tack och lov finns mamma...
Hon ställer upp i vått och torrt.
Fritids är stängt.. jag har ingen möjlighet att ta ledig eftersom vi är lite ont om folk på jobbet..
Nicklas har inte heller någon möjlighet att ta ledigt.
Så vad gör man... inte så roligt att ta med Andreas till jobbet... finns inte så mycket att göra här nämligen.
Men mamma ställde upp.. tack och lov.
Körde ner Andreas till mamma (mormor) i morse... och åkte sedan till dagis med Jon.
Gick ju hur bra som helst.
Ringde sedan till BVC och avbokade 5-års kontrollen för Jon idag klockan 9:00...
Samma orsak där.. ingen av oss kan gå dit..
Fick en ny tid den 24 juni klockan 9:00... min födelsedag..
Ledig då så det passar ju utmärkt.

I helgen har jag varit hög... socker rus som heter duga... fy fan.
I lördags firade vi Jon med gott sällskap, god mat och tårta till efterrätt..
God tårta men oj så snurrig jag blev.
Igår (söndag) var vi bjudna på kalas till en skolkamrat till Andreas.
trevlig och gott men ack så sött.. tog världens minsta bit för jag måste ju äta något... snurr snurr snurr kan jag lova att det blev.

Färgade håret igår.... blev super bra... fick dessutom till frisyren i morse... helnöjd.. vilket jag inte brukar vara ofta när det gäller mitt hår.

Har just nu 3 hundar hemma...
Är hundvakt åt Nicklas moster...  Det är en Golden med namnet Bosse..
Super snäll... men visst försöker han testa lite... ville inte komma in igår t.e.x... fick säga åt honom på skarpen för att han skulle fatta att det faktiskt är jag som bestämmer ett par dagar... fast jag inte är hans matte..
Ville sedan ligga på min kudde halva natten... hoppade sedan ner och somnade nedanför sängen..
Så då hade jag en hund under sängen.. en hund bredvid sängen och en hund ute i hallen.

Skönt att mina tjejer (hundarna) är så snälla och öppna...de välkomnar gärna nya hundar in i familjen... bara den nya hunden uppför sig ordentligt.

och Bosse uppför sig verkligen som en gentleman.. bra det.

Gått ner ytterligare 0,7 kg... snart spräcker jag 40 kg strecket.. härligt.
Snart dax för nya foton.
kanske ska slå på stort och lägga ut helkropps foton nu.. uscha.. gillar inte det men kanske det blir det ändå..

1 kommentar:

  1. Oh grattis! Underbart duktigt kämpat! Hejja hejja! Klart du ska lägga ut foton, så man får se hela skillnaden, man ser ju inte skillnaden så mycket då man träffas varje dag. Grattis igen! KRAM

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)