07 juni 2010

Måndag

Måndag idag och det känns inte så farligt faktiskt.
Visst hade det var bättre om det varit fredag men det är helt ok med måndag också.
Helgen har gått i turbofart och var över innan jag ens hunnit insett att det den var där.

Otroligt segt att kliva upp i morse.. men tillsist kom vi upp och iväg till skola, dagis och jobb.
Hittade inte mitt passerkort till jobbet ...så jag fick åka hem igen och leta efter att ha kört barnen till dagis och skola.
Utan detta kort,  kommer jag inte in till min arbetsplats.

Grillade fläskfilé och kyckling och serverade det med potatisgratäng och vitlökssås igår.
God mat tillsammans med trevligt sällskap... kan inte bli så mycket bättre.

18 vecka ..denna vecka...typiskt...
Det är ju avslutningsvecka och alla dagar är fulltecknade känns det som.

Har ingen möjlighet att sluta tidigare och N jobbar kväll eller dubbelpass de flesta av dagarna denna vecka.

Tur att mamma och pappa finns... de får hämta Andreas och Jon på torsdag..
Ge dem lite att äta och klä dem i hela och rena kläder för att sedan åka till kyrkan.
Det är ju avslutning för förskoleklasserna i Ljusdals kyrka klockan 18:00 på torsdag..
Jag jobbar som sagt till 18 så det blir lite svårt att hinna.
Givetvis åker jag direkt till kyrkan när jag slutar så att även jag får vara med på Andreas första skolavslutning.

Tisdagen är även den överhopad av en massa aktiviteter och jag önskade att jag kunde konsten med celldelning.
Skulle vara bra om det fanns 3-4 st av mig.
Nu har jag inte lärt mig denna otroligt användbara konst ännu så jag få vackert välja vilka aktiviteter som skall prioriteras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)