14 juni 2010

ÄNTLIGEN


Jag skulle nog vilja utbrista i ett högt och tydligt ÄNTLIGEN just nu.
För över en vecka sedan  dvs torsdagen den 3 juni var jag och kontrollerade mina ögon och beställde nya linser.
Det skulle ta  3 arbetsdagar dvs de nya linserna skulle komma på tisdag eller allra senast onsdag.
Detta frågade jag då extra om.(dvs hur lång tid det skulle ta för att få linserna) eftersom mina nuvarande linser blivit skadad..
Eller rättare sagt så har en av mina linser blivit skadad och det irriterar ögat.
NU har linserna kommit... 11 dagar efter att jag beställt dem... 7 arbetsdagar... suck..
Gått omkring som ett pucko och blinkat med ena ögat i flera dagar.. inge roligt alls.

jaja nu är de här i allafall och jag skall hämta ut dem på lunchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)